• (Android) Geometry Dash World kupons

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Geometry Dash World ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Geometry Dash World IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kupons ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Geometry Dash World 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Geometry Dash World Arked nuze

    Tiešsaistes līmeņi sākas forši, jo jūs varat trenēties bez mūzikas. Pēc tam varat lejupielādēt skaņas celiņu. Man arī patīk veikals, un līmeņi ir viegli un īsi! Man patīk viņš ikdienas līmenī, bet tas vienkārši nemainās. Šeit ir mans ziņojums. Turklāt vēl viena lieta. Jūs saņemat ikdienas balvas!

    pārāk daudz reklāmu. Es grasījos pabeigt līmeni, un tiek parādīta reklāma

    Nav labi, jo šajā spēlē ir daudz kļūdu, un es vēlos, lai šī spēle tiktu novērsta un novērstu kļūmes

    Delivery Club. 7.2. Microsoft PowerPoint: слайд-шоу и презентации. 8.7. Geometry Dash World. 9.0. Empires & Puzzles: РПГ 3-в-ряд.

    PAR VISU JĀMAKSĀ. Izņemot to, līmeņi, kurus VAR spēlēt, ir ļoti garlaicīgi un vienkārši.

    1. darbība. Ceļojiet uz 2016. gadu 2. darbība. Iegūstiet Geometry Dash Lite 3. darbība. Patīk Geometry Dash Lite 4. darbība. Nospiediet bezmaksas līmeņus 5. darbība. Atskaņojiet zem nulles līmeņa 6. darbība. 7. darbība: nospiediet bezmaksas līmeņus 8. darbība. Atskaņojiet Geometry Dash World Step. 9: Love Geometry Dash World 10. darbība. Atbloķējiet lietotāja līmeņus 11. darbība. Noskaidrojiet, ka varat piekļūt līmeņa redaktoram, kopējot līmeņus (tomēr nevar saglabāt) 12. darbība. Mīli šo spēli vairāk 13. darbība. Iegūstiet Geometry Dash ($ 1,99) 14. darbība. : Ik pa laikam atgriezieties pasaulē, lai izveidotu 2,2 līmeņus.

    Problēma ir tāda, ka tas mani teleportē uz smaili, tad es mirstu, un līmeņi ir īsi, un tie ir tie, kur jums ir nepieciešami 3 dimanti vienam uzdevumam un citi, lai pabeigtu toksisko zemi.

    Tik labi, ka tas ir vistuvāk pilnajai versijai ar visām ikonām un pielāgotajiem līmeņiem!

    Sveiki, radītāj, tas ir kaitinoši. Lil' bumbiņa, kas ir kaitinoša, tā iet uz augšu vai uz leju, tāpēc es šim piešķīru 3 zvaigznes

    ŠAJĀ SPĒLĒ VIS IR LABI BET GRIBĒTOS VAIRĀK SALAS UN GRŪTĀKUS LEVELUS JO VISU VARĒJA IZIET MIERĪGI TAPĒC LIKU TRĪS ZVAIGZNES

    Tajā ir daudz reklāmu, un ir grūti iegūt dēmonu atslēgas, ja jums ir jāiegūst 500 lodes!

    3 iemesli, kāpēc man patīk šī spēle: 1.Mūzika ir ĺoti laba! 2.Citu taisītie leveli ir arī arabu mūziku un nav slikti! 3.Patīk ka var mainīt sava caraktera izskatu!!! :)

    Tā ir lieliska spēle, bet man nav naudas, lai iegādātos pilno versiju (lai gan tā ir tikai divi dolāri). Bet tomēr es domāju, ka tā ir lieliska spēle.

    Es domāju, ka spēle ir patiešām jautra un aizraujoša. Man ļoti patīk šīs spēles, jo tās ir izaicinošas. Es joprojām spēlēju šo spēli un 2018. gadu! Viena lieta būtu pievienot vairāk līmeņu! Kopumā fantastiska spēle! Izbaudiet to daudz! Mūzika arī lieliska!

    šī spēle ir pilnīgs sprādziens. tajā ir daži skaņu celiņi no ģeometrijas svītras, un man tas patīk. problēma ir reklāmās. ikreiz, kad tiks parādīta reklāma, mans tālrunis tiks aizvērts, lūdzu, labojiet to

    Android ierīcēm: TOP 10 лабораторийн төрөл: Pēc interneta lietotāju domām ... Geometry Dash ir jautra un jautra platformera ar loģikas mīklu elementiem,

    Šī ir lieliska spēle! Es domāju, ka visas Geometry Dash spēles ir labākās. Labi, es tam piešķīru piecas zvaigznes, jo... Hmmm. Teiksim, tas ir radošs, tas ir jautri, taču ir nepieciešams laiks, lai pārietu uz nākamo līmeni (ja esat necilvēks, piemēram, es). Tātad tas var jūs aizvest līdz Rage kalna virsotnei, un pēc tam jūs varat eksplodēt kā vulkāns. palātas. Paskatieties, es neprotu izskaidrot, kāpēc spēles ir labas, bet ceru, ka tas jums palīdzēs. :)

    Spēle ir laba tāpat kā visas pārējās ģeometrijas domuzīmes spēles. Cerams, ka viņi drīz padarīs 3. salu/pasauli spēlējamu.

    Pilnīgi patīk šī spēle. Bet kādu iemeslu dēļ nevar izveidot kontu. Es nevaru ievadīt savu e-pastu. Izmēģināju visu. Tas nedarbojas.

    Šī spēle ir jautra, taču pēc visu galveno līmeņu spēlēšanas ir maz satura.

    Reklāmas un to skaits ir šausmīgs - kur ir maksas versija? Es samaksāju par ģeometrijas domuzīmi un man tas patīk. Domāju, ka šai spēlei ir maksas/noņemt reklāmas, bet tā nav. Tāpēc ir paredzēts, ka tas tiks ievietots reklāmās ik pēc dažām minūtēm starp mēģinājumiem. Es maksāšu par šo spēli.. vienkārši beidziet ar reklāmām - @$!# !!

    Es spēlēju šo spēli jau sen, bet tur ir reklāmas, bet tā joprojām ir tik laba

    Geometry Dash World 街機 kgn

    Šī lietotne ir TĀPAT kā parastā Geometry Dach, tikai par 1% grūtāka, lejupielādējiet parasto versiju, jo tai manā tālrunī nav nekādu papildinājumu

    Geometry Dash World Arked nuze

    Man ir slikti, ka to daru, taču Geometry Dash World ir pārāk vienkārša, un, protams, varat piekļūt pilnas versijas funkcijām, taču labās nav! Turklāt šī spēle nekad netika atjaunināta! Vienkārši iegūstiet pilno versiju.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :